Koetan etsiä YK:n alaisen järjestön FAO:n uusinta raporttia maailman ravintotilanteesta. En tiedä raportin nimeä, joten en osaa edetä asiassa. FAO:n…

Kysytty

Koetan etsiä YK:n alaisen järjestön FAO:n uusinta raporttia maailman ravintotilanteesta. En tiedä raportin nimeä, joten en osaa edetä asiassa. FAO:n kotisivuilta en tällaista raporttia löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kerrot etsiväsi FAO:n raporttia maailman ravintotilanteesta ja että et löytänyt sitä FAO:n sivuilta.

Kuulostaa kuitenkin kovin siltä, kuin kyseessä olisi FAO:n vuotuinen raportti "The State of Food and Agriculture", lyhennettynä SOFA. FAO:n kotisivun (www.fao.org) keskivaiheilla on linkki
"SOFA 2000: 50 years of agricultural wisdom". Tämän linkin kautta pääset lukemaan uusinta raporttia.