Kirjoitin fanikirjeen runoilija Ilpo Tiihoselle, mutta en tiedä mihin sen lähetän. Onko teillä tietoa, pitäisikö kirje lähettää kustantajalle ja mille niistä?…

Kysytty

Kirjoitin fanikirjeen runoilija Ilpo Tiihoselle, mutta en tiedä mihin sen lähetän. Onko teillä tietoa, pitäisikö kirje lähettää kustantajalle ja mille niistä? Yksityisyyden vuoksi on ymmärrettävää, että kotiosoite ei löydy ensietsimällä, mutta faniposti lienee tervetullutta 😄 Kiitoksia, jos osaatte vastata ja mukavaa päivää.

Vastaus

Vastattu

IlpoTiihosen kirjoja on kustantanut WSOY. Voit lähettää Ilpo Tiihoselle postia kustantajan kautta.

https://www.wsoy.fi/