Kirjoitan Teille Virosta. Onkko Teillä olemassa 2009 Keltaisen Börssin arhiivi. Haluaisin katsella 2009 vuoten veneiden ilmoitusta. Voitekko kirjoitaa misstä…

Kysytty

Kirjoitan Teille Virosta. Onkko Teillä olemassa 2009 Keltaisen Börssin
arhiivi.
Haluaisin katsella 2009 vuoten veneiden ilmoitusta.
Voitekko kirjoitaa misstä löydän Suomessa ilmoituksen kirjoinen arhiivit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaiset yleiset kirjastot säilyttävät Keltainen pörssi -lehteä vain muutamia viikkoja tai kuukausia. Lehteä säilytetään pitempään Kansalliskirjastossa Helsingissä ja Oulun yliopiston kirjastossa. Lehdet ovat näissä kirjastoissa kuitenkin vain lukusalikäytössä, eli niitä ei saa kotilainaan.

Tässä Kansalliskirjaston yhteystiedot

Postiosoite
Kansalliskirjasto
PL 15
00014 HELSINGIN YLIOPISTO

Käyntiosoite
Unioninkatu 36

Yleisneuvonta
kk-palvelu (at) helsinki.fi
puhelin (09) 191 23196
Internet: http://www.kansalliskirjasto.fi