Kirjavaraus pitäisi olla noudettavissa 2 seuraavalla kerralla kirjastoauton pysäkillä joka on merkitty noutopaikaksi. Varaamillani kirjoilla toinen kerta on…

Kysytty

Kirjavaraus pitäisi olla noudettavissa 2 seuraavalla kerralla kirjastoauton pysäkillä joka on merkitty noutopaikaksi. Varaamillani kirjoilla toinen kerta on 5.9, mutta miksi ilmoituksessa lukee Viim 04-09 ? Tänään tulleessa ilmoituksessa lukee Viim 06-09, vaikka ensimmäinen pysähdyskerta on 5.9?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varausten noutoilmoitukset tulostuvat kirjastojärjestelmästä automaattisesti, eikä niihin saada vaihdettua noutopäiviä erikseen kirjastoautoja varten. Kirjastoautoissa varaukset ovat mukana kahdella käyntikerralla riippumatta siitä, mitä noutoilmoituksessa lukee.