Kirjastosta on ilmoitettu, kun eräpäivä lähestyy. Se oli27.3.20. Kyyti.finnassa ei voi enää uusia ja sitten on 1,50 € maksu. miten toimia?

Kysytty

Kirjastosta on ilmoitettu, kun eräpäivä lähestyy. Se oli27.3.20. Kyyti.finnassa ei voi enää uusia ja sitten on 1,50 € maksu. miten toimia?

Vastaus

Vastattu

Kaikki lainat ovat automaattisesti uusittu ja eräpäivä on joko 4.5. tai 6.5. siis aineistolajista tai siitä huolimatta vaikka aineistosta olisi varauksia. Jos sulku jatkuu järjestelmä uusii lainat automaattisesti.