Kirjastossa tulostaminen maksaa. Pitääkö maksut aina hoitaa henkilökunnan kanssa vai voiko ne maksaa jotenkin omalta "kirjastotililtä"? Kun kuitenkin…

Kysytty

Kirjastossa tulostaminen maksaa. Pitääkö maksut aina hoitaa henkilökunnan kanssa vai voiko ne maksaa jotenkin omalta "kirjastotililtä"? Kun kuitenkin kirjaudutaan omille sivuille? Vai miten homma on yksinkertaisinta hoitaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tulostamiseen liittyvät maksut maksetaan Helmet-kirjastoissa kirjaston henkilökunnalle.

Kirjastoissa, joissa on tulosteiden itsepalvelunouto, saa kolmen kuukauden aikana viisi ilmaista tulostetta. Lista kirjastoista, joissa on itsepalvelutulostus, löytyy Helmet-palvelusivustolta kohdasta Kirjastot ja palvelut.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut#/H