Kirjastonhoitaja, miksiköhän en pääse kirjautumaan kirjastokortillani Helmettiin? Naputtelin kirjastokortin 14-numeroisen kortin numeron ja salasanan, mutta…

Kysytty

Hei kirjastonhoitaja,

miksiköhän en pääse kirjautumaan kirjastokortillani Helmettiin?

Naputtelin kirjastokortin 14-numeroisen kortin numeron ja salasanan, mutta kone herjasi kortin numeroa väärinkirjoitetuksi.

Se oli kuitenkin oikein, tarkistin moneen kertaan. Yritin sarjaa tuskissani sekä välilyönneillä että ilman - tuloksetta.

Miten siis pääsisin järjestelmään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleensä tuommoisessa tapauksessa syynä on tilapäinen häiriö esim. verkkoyhteyksissä. Toisinaan myös HelMet-palvelu takkuaa, valitettavasti. Toivottavasti olet jo päässyt kirjautumaan helmetiin!