Otsikko
Kirjastonhoitaja! Kun olen laittanut kirjoja koriin ja avannut oman korini, kuinka saisin kirjat varattua?

Kysytty

Hei, kirjastonhoitaja!
Kun olen laittanut kirjoja koriin ja avannut oman korini, kuinka saisin kirjat varattua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaus tapahtuu aina kirjan täysistä tiedoista, joten kun olet avannut korin, saat esille teosten saatavuustiedot, mutta sinun on otettava vielä esille teosten täydet tiedot napsauttamalla erikseen niiden nimiä.