Kirjastonhoitaja, Haluaisin tietoa non-profit organisaatioiden markkinoinnista sekä siitä miten markkinoinnin avulla voidaan saada apua vapaaehtoisten…

Kysytty

Hei kirjastonhoitaja,

Haluaisin tietoa non-profit organisaatioiden markkinoinnista sekä siitä miten markkinoinnin avulla voidaan saada apua vapaaehtoisten rekrytointiin.

Varsinkin uudet tutkimukset ja julkaisut aiheesta auttaisivat kovasti.
Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Tampereen kaupunginkirjastosta löytyy Joe Watersin teos Cause marketing for dummies vuodelta 2011. Siinä on kerrottu näiden yleishyödyllisten yhteisöjen markkinoinnista. Peter Druckerin teos Voittoa tavoittelemattomien organisaatioiden johtaminen vuodelta 2008 on yleisempi kirja aiheesta. Kirjojen saatavuustiedot voi tarkistaa Piki-verkkokirjastosta, osoitteesta https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/haku;jsessionid=6B84939855FC88…

Yliopistokirjastojen yhteisestä Linda-tietokannasta löytyy paljon enemmän tutkimuksia aiheesta, esimerkiksi teos The non nonprofit : for-profit thinking for nonprofit success / Steve Rothschild ; foreword by Bill George.
Rothschild, Steve. San Francisco : Jossey-Bass, cop. 2012.
Tekstiaineisto

Linda löytyy osoitteesta http://linda.linneanet.fi/F/?func=find-b-0&con_lng=fin&local_base=fin01

2 ääntä

Kommentit

Pirjo Vuokolta on ilmestynyt 2004 teos Nonprofit-organisaatioiden markkinointi.