Kirjaston lasku palauttamattomasta kirjasta on ulosotossa. Miten saan aineiston arvon vähennettyä laskusta?

Kysytty

Kirjaston lasku palauttamattomasta kirjasta on ulosotossa? Palautin kirjan, joskin myöhässä. Miten toimia saadakseni laskusta vähennettyä aineiston arvon? Tarvitsen jonkun todistuksen, että kirja on palautettu?

Vastaus

Vastattu

Sinun kannattaa mennä kirjastoon, johon palautit kirjan.

Kirjaston tiskillä henkilökunta voi tarkistaa kortiltasi, että kirja on palautunut ja sitten lähettää Lowellille viestin, että teos on palautunut.

Jatkossa kannattaa palauttaa kirjat toisen muistutuksen jälkeen kirjaston tiskille tai ottaa palautuksesta kuitti.