Kirjastokorttni meni hajalle ottaessani sitä lompakosta, voinko tätä kautta saada uuden kortin? Kiitos

Kysytty

hei..Kirjastokorttni meni hajalle ottaessani sitä lompakosta, voinko tätä kautta saada uuden kortin? Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä kautta ei valitettavasti voi saada uutta kirjastokorttia. Uuden kortin saat minkä tahansa Helmet-kirjaston asiakaspalvelusta esittämällä voimassaolevan henkilötodistuksen, jossa on valokuva ja henkilötunnus. Lisätietoa kirjastokortin hankkimisesta löydät täältä:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_ja_lainaaminen(37)