Miksi Helmet-sivuni muistaa kortinnumeroni ja salasanapollukat vaikka olen kirjautunut ulos ja varmentanut uloskirjautumisen.

Kysytty

Kirjastokorttini toimii hyvin mutta en onnistu kirjautumaan palvelusta ulos. Eli aina kun avaan Helmetin ja kirjaudun sisään niin valmiina on kortinnumero ja salasanapollukat vaikka olen kirjautunut ulos ja varmentanut uloskirjautumisen. Tätä on jatkunut pari viikkoa. En ole myöskään valinnut pidä minut kirjautuneena toimintoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Onpa outoa...

Olisiko tietokoneella jokin edellinen "pysy kirjautuneena "-käsky palannut yllättäin voimaan?

Tarkista polku Ohjauspaneeli - käyttäjätilit - tunnistetietojen hallinta.

Mobiiliversioissa kirjautumistietojen muistaminen on hyvinkin tavallista.

Jos käytät laitettasi yksin, ei sisäänkirjautumisen säilyminen aktiivisena haittaa.

Jos käytät laitetta yhdessä muiden kanssa, voisi kokeilla selaimen poistoa ja takaisin asennusta.