Kirjastokorttini numeroa ei hyväksytä kun kirjoitan sen hakukenttään jotta saisin pin koodini vaihdettua.

Kysytty

Kirjastokorttini numeroa ei hyväksytä kun kirjoitan sen hakukenttään jotta saisin pin koodini vaihdettua. Olen siis unohtanut pin-koodini ja kirjastokortin numeroa ei tunnu järjestelmä hyväksyvän, vaikka kirjaan sen järjestelmän edellyttämässä muodossa. Pyydän apua että saan pinkoodin vaihdettua. On monta vuotta siitä kun viimeksi korttia käytin.

Vastaus

Vastattu

Jos et ole käyttänyt korttia moneen vuoteen, tietojasi ei todennäköisesti ole enää kirjaston lainaajarekisterissä. Asikastiedot poistetaan rekisteristä, jos korttia ei käytetä muutamaan vuoteen.

Saat uuden kortin käymällä missä tahansa Helmet-kirjastossa. Varaa mukaan voimassa oleva henkilötodistus.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_ja_lainaaminen(37)