Kirjastoissanne on vietnamilainen aikakausilehti ”Phu nu dien dan”. Mistä voi tietää, missä kirjastoissa kyseistä lehteä voi lukea? Entä, jos lehti heitetään…

Kysytty

Hei, kirjastoissanne on vietnamilainen aikakausilehti ”Phu nu dien dan”. Mistä voi tietää, missä kirjastoissa kyseistä lehteä voi lukea? Entä, jos lehti heitetään pois määrätyn ajan jälkeen, voiko sen saada itselleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä tämä lehti ei enää ole Helmet-kirjastojen kokoelmissa. Lehti on aikaisemmin tullut Pasilan kirjastossa sijaitsevaan Monikieliseen kirjastoon, ja sen tiedot näkyvät vielä Helmet-haussa:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1017941__SPhu%20nu%20dien…

Helmet-kirjastojen asiakkaiden on mahdollista lukea kahta vietnaminkielistä lehteä PressReader-palvelussa. Palvelussa on luettavissa mobiililaitteilla ja tietokoneilla sanoma- ja aikakauslehtiä noin 120 maasta 60 kielellä. Lisää tietoa Helmetin sivuilta:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Lehdet/Kirjaudu_elehtipalveluihin…