Kirjastoissahan on aina ajoittain poistomyyntejä ja osaako kukaan sanoa, että onko niissä kirjoja jotka käsittelevät Beatlesia, Queenia, Marilyn Monroeta ja…

Kysytty

Kirjastoissahan on aina ajoittain poistomyyntejä ja osaako kukaan sanoa, että onko niissä kirjoja jotka käsittelevät Beatlesia, Queenia, Marilyn Monroeta ja onko poistomyynnissä "Noidan Käsikirja"- kirjan tapaisia kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä emme osaa täältä kertoa, mitä kunkin kirjaston poistomyynnissä on tarjolla. Poistomyyntien idea on, että asiakkaat voivat tehdä niissä löytöjä. Emme ota vastaan tilauksia myytävistä kirjoista, emmekä myöskään laadi myyntilistoja.

Musiikkikirjoja kannattaa käydä etsimässä kirjastoista, joissa on paljon musiikkiaineistoa (esim. Kirjasto 10, Töölö tai Itäkeskus). Mainitsemasi nimet ovat kyllä niin suosittuja, että niihin liittyvää materiaalia voi olla hankala löytää.