Kirjastoissa on työkaluja lainattavana. Mutta onko sähköruuvimeisseliä tai vastaavaa?

Kysytty

Moi. Kirjastoissa on työkaluja lainattavana. Mutta onko sähköruuvimeisseliä tai vastaavaa? En tunne työkalujen nimiä, joten osaatteko sanoa, että onko akkuporakoneissa aina tuo sähköruuvaus myös mahdollista tai jossain muussa työkalussa? Pitäisi siis saada tavallisen kokoinen ristipääruuvi ruuvattua auki, mutta käsivoimat eivät riitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sellon kirjastossa on lainattavissa akkuruuvinväännin, mutta se on tällä hetkellä lainassa, eikä esineitä voi lainata.

Tapiolan kirjastossa on lainattavissa porakone, jossa on akkuruuvinväännin. Valitettavasti tämäkin laite on tällä hetkellä lainassa.

Ruuvinvääntimet löytyvät Helmet-haulla hakusanoilla "ruuvinvääntimet työvälineet".

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2153766__Sruuvinv%C3%A4%C3%A4nnin__Orightresult__U__X3?lang=fin&suite=cobalt

0 ääntä

Kommentit

Hei nykyään 2023 on Clas Ohllsonilla työkaluja vuokrattavana esim akkukäyttöisiä porakoneita ja ruuvivääntimiä...