Kirjastoissa on tikkaita, joissa on vain pari askelmaa sekä kunnollinen, korkea tuki käsille. Ne sopisivat mainiosti (joulu)lahjaksi iäkkäälle äidilleni, jolla…

Kysytty

Hei,
kirjastoissa on tikkaita, joissa on vain pari askelmaa sekä kunnollinen, korkea tuki käsille. Ne sopisivat mainiosti (joulu)lahjaksi iäkkäälle äidilleni, jolla on huono tasapaino. Samankaltaisia ei näytä saavan mistään tavallisesta kaupasta. Osaatteko sanoa, voiko yksityinen henkilö ostaa niitä mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin alla olevan linkin kautta pääsee nettikauppaan ja on mahdollista ostaa tuotteita kuten jakkaroita jms.
BTJ Pro web shop –verkkokauppa on ns. avoin verkkokauppa ja avoin kaikille. Tehdäksesi ostoksia sinun on ensin rekisteröidyttävä verkkokaupan asiakkaaksi.

Nettikauppa: http://shop.eurobib.com/directfi/
Yhteystiedot: Asiakaspalvelu:
Puh: (09) 5840 4567, sähköposti: btjpro@btj.fi