Kirjastobussin aikataulu oli muutettu 1.5 ja Lehtisaareen piti tulla maanantaina 15.30. Mutta ei tullut kaan onko sitten huomenna vanha aika,tai tapahtui…

Kysytty

Hei kirjastobussin aikataulu oli muutettu 1.5 ja Lehtisaareen piti tulla maanantaina 15.30. Mutta ei tullut kaan onko sitten huomenna vanha aika,tai tapahtui jotain muuta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoauto ei saapunut tänään Lehtisaaren pysäkille sairaustapauksen takia. Seuraava aika on uuden aikataulun mukaan ensi maanantaina 15.30-15.55.

Olemme pahoillamme, että tulit pysäkille turhaan.