Otsikko
Kirjassa tapahtumat sijoittuvat lähi-itään ja New Yorkiin.Kyläläiset löytävät aavikolta amerikkalaisen sotilaan ruumiin ja käyvät häntä vuorotellen katsomassa…

Kysytty

Kirjassa tapahtumat sijoittuvat lähi-itään ja New Yorkiin.Kyläläiset löytävät aavikolta amerikkalaisen sotilaan ruumiin ja käyvät häntä vuorotellen katsomassa.Muistaakseni kirjoittaja on ranskalainen.Mikä on teoksen nimi.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on todennäköisesti Dominique Sigaudin Aavikkoromaani. Hyvä kuvaus teoksesta löytyy oheisesti linkistä https://kiiltomato.net/dominique-sigaud-aavikkoromaani/

Kajaanin kaupunginkirjastossa kyseistä kirjaa ei ole.

0 ääntä

Kommentit

Aavikkoromaani on hieno teos. Kannattaa lukea.