Kirjani myöhästyi yhden yön. Sain 0,30€ sakkomaksu 5.2.2020. Yritin tietysti maksaa (minimi 1.00€). En löytänyt tilinumeroa Vaski-kirjastoille. Otin yhteyttä…

Kysytty

Hei,
Kirjani myöhästyi yhden yön. Sain 0,30€ sakkomaksun. Yritin tietysti maksaa (minimi 1.00€). En löytänyt tilinumeroa Vaski-kirjastoille.
Otin yhteyttä Salon kirjastoon. Vastaus: "Maksua ei voi maksaa, koska kirjasto on kiinni."
Kysyin: "Onko käyttämänne pankkitilikin karanteenissa?" Ei vastausta. Nyt ovat kirjastot auki, mutta pankkitilin numeroa ei edelleenkään Vaski-kirjaston maksumuistuksessa ole. Mitä teen? Vienkä 0,30€ kirjaston tiskille, tai kokonaisen euron.

Vastaus

Vastattu

Sakkomaksuja pystyy maksamaan verkossa vain, jos niintä on kerääntynyt vähintään 1€ verran. Tämän takia verkkomaksu ei teillä onnistunut, sillä summa on liia pieni. Euroa pienemmät maksut voi hoitaa paikan päällä Vaski-kirjastoissa.