Kirjan palautus myöhästyi. Sivuillani näkyy, että maksu 1,80. En onnistu pääsemään järjestelmään jossa maksetaan. Toisaalla sivuni näyttää maksut 0,00

Kysytty

Hei
Kirjan palautus myöhästyi. Sivuillani näkyy, että maksu 1,80. En onnistu pääsemään järjestelmään jossa maksetaan. Toisaalla sivuni näyttää maksut 0,00

Vastaus

Vastattu

Sinun täytyy ensin uusia tai palauttaa myöhästynyt laina. Sen jälkeen pystyt maksamaan myöhästymismaksun. Voit uusia lainan helmet.fi-sivuilla omissa tiedoissa, Taskukirjasto-sovelluksessa lainojen kohdalta sekä soittamalla tai käymällä kirjastossa.