Kirjan nimi hukassa.. Suomalainen sotilaspartio joutuu vihollisen puolella väijytykseen..ilmeisesti yksi haavoittuu ja jää vangiksi.. Toipumisen aikana joku…

Kysytty

Kirjan nimi hukassa..
Suomalainen sotilaspartio joutuu vihollisen puolella väijytykseen..ilmeisesti yksi haavoittuu ja jää vangiksi..
Toipumisen aikana joku naisupseeri/kuulustelija saa suomalaisen sotavangin puhumaan kotisuomessa olevan perheensä alkamaan vihollisen vakoojaksi ja lähettämään radiolla tietoja viholliselle..
Vanki kuitenkin ajan saatossa alkaa juonimaan jotain, että pääsisi pakenemaan Suomeen ja pelastamaan perheensä..
Vanki tais käydäkin välillä Suomessa, mutta joutui palaamaan takaisin suojellakseen perhettä..
Kyseessä ei ole Onni Palasteen: minä desanttina...vaikkakin nimi oli jotain sinnepäin..

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, kirjastoammattilaisten valtakunnalliselle sähköpostilistalle. Ehkä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi etsimäsi kirjan! Palaamme asiaan heti mikäli vain saamme sieltä vastauksen! Vai muistaisikohan kukaan palvelumme seuraajista kyseistä kirjaa?