Kirjan nimi hukassa

Kysytty

Kirjan nimi hukassa. Luulin että kyseessä on Jari Salosen Zetterman sarja, mutta niin ei ollut. Olet kuunnellut kirjan äänikirjana loppuvuodesta 2018
Kotimainen dekkari.
Kirjan alussa yritetään polttaa kirjan pääosa poliisi ja hänen vaimo ja poika kesämökkinsä.

Juoni kuitenkin kertoo poliisin entisen vaimon murhasta josta epäillään tämän nykyistä aviomiestä. Sivujuonteena on kadonnut tangolaulaja, jonka luullaan kuolleen mutta yli-innokas fani on hänet kidnapannut,
Tässä pääkohdat jotka muistan

Vastaus

Vastattu

Muistiin jääneiden katkelmien perusteella kyseessä on Juha Nummisen Naskali.

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_36182