Kirjailijan toimeentulo: Millaiset seikat vaikuttavat kirjamyyntiin?

Kysytty

Kirjailijan toimeentulo:

Millaiset seikat vaikuttavat kirjamyyntiin?

Vastaus

Vastattu

Suomen kirjailijaliiton sivuilla on aiheesta tietoa otsikon Kirjailijoiden toimeentulo alla:

Tilastoja ja tutkimuksia - Suomen Kirjailijaliitto

Journalismin opiskelijoiden verkkojulkaisun tutka.pro-sivulla on artikkeleita, joista löytyy myös tietoa:

Suomalainen menestyskirja voi myydä myös vähän – Tutka

Kirjailijat kärsivät, kun äänikirjapalvelut kasvavat nopeasti – Tutka