Kirjailija on Asta Ikonen. Onko hänen kirjat: kaktus hangella, kettukujan tytöt ja mia ja muutosten kevät sellasia et niiku ne jatkuu toisistaan ja kertoo…

Kysytty

Kirjailija on Asta Ikonen. Onko hänen kirjat: kaktus hangella, kettukujan tytöt ja mia ja muutosten kevät sellasia et niiku ne jatkuu toisistaan ja kertoo samasta poppoosta vai onko ne ihan eri kirjoja mitkä ei jatku edellisestä ja kertoo eri ihmisistäkin?

Kirjailija on Laurie Halse Anderson. Kirjan nimi on lukossa. Onko tähän jatko-osia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuo Asta Ikosen kolme kirjaa eivät kerro samoista henkilöistä. Kaktus hangella kertoo 16-vuotiaasta Ninnusta.
Mia puolestaan käy peruskoulun viimeistä luokkaa.
Kettukujan tytöt kertoo Kaisusta, tähän kirjaan on kaksi jatko-osaa: Kettukujalta kuuluu. K 2001 ja Kettukuja vaarassa. K 2004.

Laurie Halse Andersonin Lukossa-kirjaan ei ole ilmestynyt jatko-osaa. Kirjailijasta ja myös tuosta palkitusta teoksesta (Speak) löytyy tietoja englanniksi seuraavalta sivulta http://www.teenreads.com/authors/au-anderson-laurie.asp