Kirjailija Nina Hurma on kirjoittanut kaksi dekkaria Yönpunainen höyhen ja Hatuntekijän kuolema. Vuonna 2015 hän oli työstämässä kolmatta dekkariaan. Missä…

Kysytty

Kirjailija Nina Hurma on kirjoittanut kaksi dekkaria Yönpunainen höyhen ja Hatuntekijän kuolema. Vuonna 2015 hän oli työstämässä kolmatta dekkariaan.
Missä kirja viipyy vai onko kirjailijattarelle sattunut jotain?

Vastaus

Vastattu

Nina Hurma oli kirjailijanimi, jonka takaa paljastuu Niina Niskanen. Häneltä ilmestyy nyt syyskuussa 2022 uusi teos Rihkama (Gummerus). Sen kerrotaan olevan itsenäinen päätösosa näille kahdelle aiemmalle romaanille.

Lähde: https://issuu.com/gummerus/docs/220325_gummerus_luettelo_koko_kes_syksy…