Kirja, josta löytyy Ylikiimingin ja Utajarven elossa olevat ja kuolleet sotaveteraanit. Kirjassa on myös sotajuttuja.

Kysytty

Kirja, josta löytyy Ylikiimingin ja Utajarven elossa olevat ja kuolleet sotaveteraanit. Kirjassa on myös sotajuttuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakemalla Oulun kaupunginkirjaston aineistotietokannasta http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/index.html asiasanoilla "sotaveteraanit" ja "Ylikiiminki" löytyy kirja:

Ylikiiminki rintamilla ja rauhanajassa, (1988)

Vastaavasti asiasanoilla "sotaveteraanit" ja "Utajärvi" löytyy kirja:

Sai meistä suojan synnyinmaa : Utajärven veteraanikirja sodista ja sotien veteraaneista 1918, 1939-40 ja 1941-45, (1991)

Molemmissa on sotaveteraanien matrikkelitietojen lisäksi sotajuttuja.