Kilpailuissa (esim lehtien) pitää ilmoittaa nimi, osoite, puh, s-posti... Mitä kautta kilpailun voittajalle yleensä ilmoitetaan? Yritetäänkö kaikin keinoin…

Kysytty

Kilpailuissa (esim lehtien) pitää ilmoittaa nimi, osoite, puh, s-posti... Mitä kautta kilpailun voittajalle yleensä ilmoitetaan? Yritetäänkö kaikin keinoin kaikkiin eri yhteystietoihin ja kuinka monesti? Vai onko mahdollista menettää palkinto jos ei vastaa outoihin puhelinnumeroihin?

Vastaus

Vastattu

Käytäntöjä kilpailujen voittajalle ilmoittamisesta näyttää olevan useita. Kilpailulla on yleensä säännöt, joissa kerrotaan, kuinka voitoista ilmoitetaan, ja miten menetellään, jos voittajaa ei tavoiteta. Palkinnon voi menettää, jos ei tule tavoitetuksi.