Otsikko
Kiitos tästä palvelusta! Olen valtiotieteiden maisteri ja haluan kysyä missä Helsingissä voisin opiskella maisterin tutkinnon päälle tarvittavat opinnot,jotta…

Kysytty

Hei! Kiitos tästä palvelusta! Olen valtiotieteiden maisteri ja haluan kysyä missä Helsingissä voisin opiskella maisterin tutkinnon päälle tarvittavat opinnot,jotta voisin toimia kirjastonhoitajana tai vastaavana? Asiasta on jo tietoa sivuillamme,mutta en oikein löytänyt täsmällistä tietoa juuri nyt. Kesäyliopistossa ei ainakaan ollut tarvittavia opintoja. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaupungin kirjastoissakin jaettavan tuoreen Helsingin seudun kesäyliopiston oppaan mukaan Helsingissä on suunnitteilla informaatiotutkimuksen opinnot, jotka sisältävät perusopinnot 25 op sekä täydennysosan 8 op. Opinnot järjestetään Helsingin seudun kesäyliopistossa Oulun yliopiston tutkintovaatimusten mukaan syksyn 2008 ja kevään 2009 aikana. Opinnot toteutetaan yhteistyössä Oulun avoimen yliopiston kanssa pääasiassa verkko-opetuksena. Opintoihin sisältyy myös joitakin lähiopetuspäiviä.
Opintojen osalllistumismaksu tulee olemaan noin 650-700€ eikä niitä voi ottaa yksittäisinä jaksoina, vaan osallistujan on ilmoittauduttava sekä perus- ja täydennysopintojen osuuksiin. Opiskelijoita otetaan 30 ilmoittautumisjärjestyksessä. Opinnoista kiinnostuneet voivat jättää yhteystietonsa osoitteeseen info@kesayliopistohki.fi tai soittaa numeroon 09-6811020. Yksityiskohtaisempi opinto-ohjelma iloittautumisohjeineen lähetetään yhteystietonsa jättäneille.