Fantasiateos, jossa seinien läpi taloon sisään alkaa tulla susia.

Kysytty

Hei,

Kiinnostuin joskus fantasiateoksesta (saattaa mennä kauhunkin puolelle), jossa seinien läpi taloon sisään alkaa tulla susia. Teos siis sijoittuu tuntemaamme maailmaan ja kertoo muistaakseni jonkun perheen elämästä. Muistaakseni ei ole kotimainen. Näillä tuntomerkeillä voi olla aika mahdoton löytää, mutta kysynpä nyt kuitenkin. Kiitos :)

Vastaus

Vastattu

Oliskohan kyseessä Neil Gaimanin kirjoittama ja Dave McKeanin kuvittama The Wolves in the Walls? Se ilmestyi alun perin vuonna 2003 ja voitti useita kirjallisuuspalkintoja. Ainakaan toistaseksi sitä ei ole julkaistu suomeksi.

Lisätietoa kirjasta mm. Neil Gaimanin sivustolla: http://www.neilgaiman.com/works/Books/Wolves+in+the+Walls/.