Otsikko
Ketkä tunnetut kirjailijat kirjoittavat tyylisuunnaltaan samanlaisia kirjoja kuin Anna-Leena Härkönen?

Kysytty

Ketkä tunnetut kirjailijat kirjoittavat tyylisuunnaltaan samanlaisia kirjoja kuin Anna-Leena Härkönen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anna-Leena Härkönen  on kirjoittanut tyylilajiltaan varsin monenlaisia kirjoja. Hänen teoksiaan on luonnehdittu mm. psykologisiksi romaaneiksi, kehitysromaaneiksi, rakkausromaaneiksi, mustaksi huumoriksi ja tragikomiikaksi. Hän on kirjoittanut ainakin romaaneja, runoja, novelleja, pakinoita, laulujen tekstejä, näytelmiä ja tv-sarjojen ja elokuvien käsikirjoituksia.

Esimerkiksi psykologisiksi romaaneiksi luonnehditaan hyvin monia ja myös monella tavalla toisistaan poikkeavia kirjoja. Tämän maininnan ovat saaneet esimerkiksi jotkin Pauliina Rauhalan, Tommi Kinnusen, Jukka Viikilän, Elena Ferranten ja Selja Ahavan romaanit . Alla linkki Siilinjärven kirjaston aineistotietokannan hakuun aiheena psykologiset romaanit:

https://koha.siilinjarvi.fi/cgi-bin/koha/opac-search.pl?idx=kw&q=psykologiset+romaanit&op=and&idx=kw&q=&op=and&idx=kw&q=&limit=mc-itype%2Cphr%3AKIRJA&limit-yr=&limit=&limit=&multibranchlimit=&sort_by=pubdate_dsc&limit=&limit=&limit=&limit=&do=Haku