Ketkä suomalaiset artistit ovat äänittäneet kappaleen Mustikan poimintaa?

Kysytty

Ketkä suomalaiset artistit ovat äänittäneet kappaleen Mustikan poimintaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen "Mustikanpoiminta" on levyttänyt kahdesti yhtye Antero Raimo & Ovet. Kappaleen sävelsi yhtyeen rumpali Jari Rönkkö ja sanoitti laulaja Raimo Laine. Alkuperäisellä vuoden 1993 levytyksellä soittivat heidän lisäkseen Tuomo Korpela, Tero Siivonen, Hannele Voutilainen sekä Matti ja Mikko Jordman. Vuonna 2013 julkaistulla 20-vuotisjuhlaversiolla soittivat Rönkkö, Laine, Jordmanit, Petri Sinivuori ja Tero Ylevä.

Kappaleen levytti myös Suuri Suomalainen Cumbia-orkesteri vuonna 2016.

Lähteet:

"Yhtye nimeltä Antero Raimo & Ovet"

Vuoden 1993 single (Discogs).

Albumi Elämä on vaarallista

Albumi The Great Cumbia-Orchestra of Finland (Discogs)