Ketkä olivat Metrotytöt 50-luvulla, siis heidän nimensä.

Kysytty

Ketkä olivat Metrotytöt 50-luvulla, siis heidän nimensä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Metro-tytöt-laulyhtyeen jäsenet olivat Hertta Väkeväinen, myöh. Louhivuori, Anna-Liisa Väkeväinen, myöh. Heinonen ja Tamara Hramova myöh. Dernjatin. Aivan alkuvaiheessa yhtyeessä esiintyi Väkeväisten sisarusten serkku Annikki, jonka mentyä naimisiin tilale tuli Tamara Hramova. (Peter von Bagh, Iskelmän kultainen kirja, Otava 1986)

7 ääntä

Kommentit

Ketkä olivat Metrotyttöjen Hertan ja Anna-Liisan vanhemmat? Siis isä ja äiti-