Ketkä laulavat Valion 90-luvun piimämainoksessa, jossa heinätöissä oleva nainen löytää sulhasehdokkaansa suutelemassa toisen naisen kanssa ja marssii tämän…

Kysytty

Ketkä laulavat Valion 90-luvun piimämainoksessa, jossa heinätöissä oleva nainen löytää sulhasehdokkaansa suutelemassa toisen naisen kanssa ja marssii tämän jälkeen juomaan piimää ja heittää sormuksensa kaivoon?

Vastaus

Vastattu

Mainoksen musiikillisesta toteutuksesta vastanneen Hot Spot -firman Pera Pirkola kaiveli arkistojaan ja kertoi, että kappaleen tulkitsevat Kaija Kärkinen, Ona Kamu ja Pirkola itse.

Valion piimä | Fono.fi

1 ääntä

Kommentit

Mainoslaulun alku,nolona anelevaan mieheen asti, on kansanperinnettä Kantelettaresta.