Ketä suomalaisia tai ulkomaisia kirjailijoita on syntynyt tammikuun 24. päivänä ja minä vuosina?

Kysytty

Ketä suomalaisia tai ulkomaisia kirjailijoita on syntynyt tammikuun 24. päivänä ja minä vuosina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

24.1. syntyneitä kirjailijoita ovat ainakin Kersti Bergroth (vuomma 1886, kirjoitti nimellä Mary Marck), Vicky Baum (vuonna 1888), Matti Kurikka (vuonna 1863) ja E. T. A. Hoffman (vuonna 1776). Myös muistelmia kirjoittanut Lasse Pöysti on syntynyt 24.1. (vuonna 1927). Tiedot löytyvät eri vuosien Kirjastokalentereista ja Liutan, Meriluodon ja Ropposen kirjasta Kirjanäyttelyt kirjastossa - pieni ideakirja.