Keskiajan kuuluisimmaksi rakkausromaaniksi on mainittu teosta nimeltä Ruusuromaani, Roman de la rose, kirjoittajanaan aluksi Guillaume de Lorris ja jatkajana…

Kysytty

Hei! Keskiajan kuuluisimmaksi rakkausromaaniksi on mainittu teosta nimeltä Ruusuromaani, Roman de la rose, kirjoittajanaan aluksi Guillaume de Lorris ja jatkajana Jean de Meung. Onko tätä teosta suomennettu? Terv. Ahkera Lukija

Vastaus

Vastattu

Valitettavavasti suomennosta ei ole olemassa. Englannin ja saksan kieliset käännökset löytyvät Åbo Akademiin kirjastosta ja ne voidaan kyllä kaukolainata meidän kirjaston kautta.