Kesämökillämme on liitteenä olevia ötököitä, joista emme tiedä mitä ne ovat. Punkkeja ne eivät näyttäisi olevan, mutta emme keksi mitä ne ovat. Onko teillä…

Kysytty

Kesämökillämme on liitteenä olevia ötököitä, joista emme tiedä mitä ne ovat.

Punkkeja ne eivät näyttäisi olevan, mutta emme keksi mitä ne ovat.

Onko teillä tietoa?

Vastaus

Vastattu

Ötökät näyttävät petopunkeilta. Tarkkaa lajia en pysty varmaksi määrittämään. Petopunkit ovat puutarhassa hyödyllisiä.

https://www.otokkatieto.fi/species?id=482