Kesäkeittiön (keittokatos) rakennusopasta,piirustuksia tai valmistajaa.

Kysytty

Kesäkeittiön (keittokatos) rakennusopasta,piirustuksia tai valmistajaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Lahden kaupunginkirjastosta löytyy ainakin kaksi kesäkeittiön rakentamisteosta:
1. Reija, Johanna: Tee se itselle 11. RJS-Tietokirjat. Tre 1998
2. Jani, Johannes: Tee itselle tai lahjaksi 105. Exogen. Tre 1995. RJS-Tietokirjat. ss. 97-112