Kertoisitteko Pukinmäen kirjaston historiasta?Haluaisin tietää milloin on perustettu jne.

Kysytty

Kertoisitteko Pukinmäen kirjaston historiasta?Haluaisin tietää milloin on perustettu jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pukinmäkeen perustettiin sivukirjasto v. 1956. Sen toiminta lopetettiin v. 1968. Uusi kirjasto aloitti toimintansa v. 1985 vasta valmistuneen Pukinmäen yläasteen rakennuksessa, nykyisessä Pukinmäkitalossa, jossa se toimii edelleenkin.
Tarkempien tietojen saamiseksi kannattaisi ehkä ottaa yhteyttä itse kyseiseen kirjastoon. Sähköpostiosoite on
pukinmaen_kirjasto@hel.fi ja katuosoite Kenttäkuja 12, 00720 Helsinki.