Kertoisitteko minulle viisi englanninkielistä tutkimusta, joissa on yhdistetty teemat viestintä ja työhyvinvointi?

Kysytty

Kertoisitteko minulle viisi englanninkielistä tutkimusta, joissa on yhdistetty teemat viestintä ja työhyvinvointi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymykseen vastatakseni käytin apunani kirjastojen yhteistietokantaa Melindaa. Melindan tarkennettu haku on hyvin kätevä tämän tyyppisissä kysymyksissä. Tarkennetun haun kenttiin voi esimerkiksi syöttää asiasanoja, joiden oikean muodon voi tarkistaa asiasanasto- ja ontologiapalvelu Fintosta (www.finto.fi). Kirjoitin asiasanakenttiin asiasanat ”viestintä” ja ”työhyvinvointi” sekä rajasin haun kieleksi englannin.

Sain hakutulokseksi yhdeksän viitettä:

Professional listening in the legal context / Sanna Ala-Kortesmaa.
Ala-Kortesmaa, Sanna, Tampere : Tampere University Press, 2015.

Professional listening in the legal context / Sanna Ala-Kortesmaa.
Ala-Kortesmaa, Sanna, Tampere : Tampere University Press, 2015 (Tampere : Suomen Yliopistopaino - Juvenes Print)

Organizational conflict, conflict management, and communication : a social complexity perspective / Kalle Siira.
Siira, Kalle, Helsinki : University of Helsinki, 2013 (Helsinki : Unigrafia)

Human resource management / Derek Torrington, Laura Hall, Stephen Taylor.
Torrington, Derek. Harlow : Pearson Education, 2008.

Managing people in organisations : contemporary theory and practice / Jeremy Adams.
Adams, Jeremy. New York : Palgrave Macmillan, 2007.

An introduction to human resource management : an integrated approach / Michael L. Nieto.
Nieto, Michael L. Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2006.

Human resources jumpstart / Anne M. Bogardus.
Bogardus, Anne M. San Francisco : SYBEX, 2004.

Internal communications : a specially commissioned report / James Farrant.
Farrant, James. London : Thorogood, 2003.

Work in care for the elderly : combining theories of job design, stress, information processing and organizational cultures / Timo Sinervo.
Sinervo, Timo, Helsinki : Stakes, 2000 (Saarijärvi : Gummerus)

Lähteet:
Finto (https://finto.fi/)
Melinda (http://melinda.kansalliskirjasto.fi/)