Kertoisitteko mahdollisimman paljon Eve Hietamiehestä? En löydä hänestä kovinkaan paljon tietoa. Mistä voisin löytää jotain? Olen löytänyt Evestä tietoa vain…

Kysytty

Kertoisitteko mahdollisimman paljon Eve Hietamiehestä? En löydä hänestä kovinkaan paljon tietoa. Mistä voisin löytää jotain? Olen löytänyt Evestä tietoa vain Kotimaisia nykykertojia-kirjasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eve Hietamies on toimittaja, hänen vanhempansa ovat kirjailijat Laila ja Heikki Hietamies. Tietoa Eve Hietamiehestä ei kirjoista noiden Kotimaisia nykykirjailijoita teosten lisäksi juurikaan löydy. Netin kautta voit etsiä erilaisia haastatteluja ja kirja-arvosteluja. Ohessa on joitakin osoitteita, joita voisit silmäillä:
http://www.kouvolansanomat.fi/arkisto/vanhat/2002/08/27/kulttuuri/juttu…
http://www3.soneraplaza.fi/ellit/artikkeli/0,2208,2093_65817,00.html

Kirjoita esimerkiksi Googleen tai Alta Vistaan hakusanoiksi "eve hietamies", niin saat jonkun verran osumia, joita selailemalla voit etsiä hyödyllisimpiä sivuja.