Kertoisitko minulle jotain kirjastojen sisäisestä yrittäjyydestä? Tarvitsen tietoja koulutehtävääni varten. Kiitos jo näin etukäteen. Lyhyesti vain, mitä…

Kysytty

Kertoisitko minulle jotain kirjastojen sisäisestä yrittäjyydestä? Tarvitsen tietoja koulutehtävääni varten. Kiitos jo näin etukäteen. Lyhyesti vain, mitä sisäisellä yrittäjyydellä tarkoitetaan koskien kirjastoja ja mitä siihen liitty?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jarna Heinosen teoksessa Kohti asiakaslähtöisyyttä ja kilpailukykyä: sisäinen yrittäjyys kunnallisen yksikön muutoksessa (1999) käsitellään mm. kirjastojen sisäistä yrittäjyyttä. Kannattaa myös tutkia hänen uudempaa teosta Sisäinen yrittäjyys: uskalla, muutu, menesty (2002). Kirjojen saatavuustiedot löydät aineistotietokannastamme http://www.helmet.fi/