Kertoisitko Laila Hietamiehestä ja hänen elämästään ja muusta häneen liittyvistä asioista.

Kysytty

Kertoisitko Laila Hietamiehestä ja hänen elämästään ja muusta häneen liittyvistä asioista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Salme Saure on kirjoittanut hänestä kirjan Laila Hietamies läheltä.
Internetistä osoitteesta http://www.makupalat.fi klikkaamalla kohtaa Kirjallisuus näet linkin Suomen kirjallisuus yleensä. Välittömästi tämän alapuolella on linkki Kirjailijat ja runoilijat, klikkaa tätä. Täältä löydät kaksi linkkiä Laila Hietamiehestä.