Kenen taiteilijan teoksia? Sain vuosia sitten kasan kuvituksia, jotka oli leikattu vanhasta kalenterista. Antaja ei muistanut kuvittajan nimeä. Osaisiko joku…

Kysytty

Hei,
Kenen taiteilijan teoksia? Sain vuosia sitten kasan kuvituksia, jotka oli leikattu vanhasta kalenterista. Antaja ei muistanut kuvittajan nimeä. Osaisiko joku auttaa? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähettämäsi kuva on taiteilija Helmi Koiviolan metalligrafiikkavedos Onni lammella.

Helmi Koiviola kuvataiteilijamatrikkelissa https://kuvataiteilijamatrikkeli.fi/taiteilija/helmi-koiviola