Kenen runo: Pääsiäinen istahtaa pihamaalle ja sulattaa sen suuureksi pälveksi. Aurinko tulee esiin, nokkosperhonen laskeutuu keinuun jne jne

Kysytty

Kenen runo:

Pääsiäinen istahtaa pihamaalle
ja sulattaa sen suuureksi pälveksi.
Aurinko tulee esiin,
nokkosperhonen laskeutuu keinuun
jne jne

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti onnistuneet löytämään runon alkuperää tai tekijää.

Jos joku kysymyksen lukijoista tunnistaa runon, niin tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.