Kenen mainosmusiikkia? Valion tai ehkä Arlan kesäinen puutarhamainos jostain maitotuotteesta. n vuodelta 2018 ,arvaus. Instrumentaali kappale .Peter ? joku…

Kysytty

Kenen mainosmusiikkia? Valion tai ehkä Arlan kesäinen puutarhamainos jostain maitotuotteesta. n vuodelta 2018 ,arvaus. Instrumentaali kappale .Peter ? joku..kappaleen nimi ehkä City Lights...Lighting tms ? Löysin sen kerran Youtubesta mutta en enää muista muuta.Videolla oli joku öinen suurkaupunki..

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on Valion Kefir-mainos. Kappale on arkistomusiikkia ja sen nimi on Shining in the night, sävellys Philip Hochstrate. Kappale on julkaistu kaupallisesti myös levyllä Electro Indie Alternative.