Kenen kirjoittama tuutulaulu, jota äitini lauloi 1947 alkaen? Sanat ovat, " nukkuu, nukkuu kaikki lapset nukkuu, omissa pienissä sängyissään, kahdeksan aikaa…

Kysytty

Kenen kirjoittama tuutulaulu, jota äitini lauloi 1947 alkaen? Sanat ovat, " nukkuu, nukkuu kaikki lapset nukkuu, omissa pienissä sängyissään, kahdeksan aikaa illalla nukkumatti lammen sillalla. Lapset minä nukutan, unihiekkaa heitän, paina pienet silmät kiinni, nuku unta syvää"

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä emme tunnistaneet kysymääsi tuutulaulua. Palaan asiaan, jos se myöhemmin selviää.