Otsikko
Kenen kirjoittama kirja on se, jossa onnettomuuteen joutunut jääkiekkoilija, jonka ura loppui siihen, alkaa toimimaan ikäänkuin etsivänä ja yrittää auttaa…

Kysytty

Kenen kirjoittama kirja on se, jossa onnettomuuteen joutunut jääkiekkoilija, jonka ura loppui siihen, alkaa toimimaan ikäänkuin etsivänä ja yrittää auttaa nuorta jääkiekkolupausta, joka on ajautunut huumeisiin?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Aika niukasti tuossa on ajankohtaan tai muuhun (kauno/tieto, nuorten/aikuistenkirja) liittyvää tietoa, mutta tuon perusteella voisi olla Matti Laineen Pahojen miesten seura (Gummerus, 2012), joka aloitti Elias Vitikasta kertovan kirjasarjan.