Kenen kirjailijan kirjoja voisitte suositella Sofi Oksasen kirjoista pitävälle? Pidän hänen kirjoittamistavastaan mutta en niinkään niistä synkistä Viron…

Kysytty

Kenen kirjailijan kirjoja voisitte suositella Sofi Oksasen kirjoista pitävälle? Pidän hänen kirjoittamistavastaan mutta en niinkään niistä synkistä Viron historian aiheista.

Vastaus

Vastattu

Kannattaa muuten lukea Oksaselta "Baby Jane", joka on aiheeltaan aivan toisenlainen:
https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_50746

Jotain samankaltaista Sofi Oksasen kanssa voisi olla mm. seuraavilla suomalaisilla kirjailijoilla: Anja Snellman, Riikka Pulkkinen, Heidi Köngäs ja Katja Kettu.