Kenen kappaleessa lauletaan: Maailman kaunein nainen punainen puku yllään?

Kysytty

Kenen kappaleessa lauletaan: Maailman kaunein nainen punainen puku yllään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Markku Aron esittämä laulu Maailman kaunein nainen. Laulu julkaistiin 1996 Aron albumilla Rakkauden toukokuu. Siteerattu virke on laulun kertosäkeestä.

Kappaleen tiedot Ylen Fono-tietokannassa.